Veranderingen
Op 10 januari 2024 om 22:06:56 CET, automation :
-
No fields were updated. See the metadata diff for more details.
f | 1 | { | f | 1 | { |
2 | "author": null, | 2 | "author": null, | ||
3 | "author_email": null, | 3 | "author_email": null, | ||
4 | "creator_user_id": "82f22d67-0ccf-432d-8538-8536df9f2310", | 4 | "creator_user_id": "82f22d67-0ccf-432d-8538-8536df9f2310", | ||
5 | "id": "5849df0c-2fbf-42cf-9129-51a217ab6e79", | 5 | "id": "5849df0c-2fbf-42cf-9129-51a217ab6e79", | ||
6 | "license_id": "cc-by", | 6 | "license_id": "cc-by", | ||
7 | "maintainer": null, | 7 | "maintainer": null, | ||
8 | "maintainer_email": null, | 8 | "maintainer_email": null, | ||
t | 9 | "metadata_created": "2023-03-29T13:23:56.290909", | t | 9 | "metadata_created": "2017-05-23T09:13:36.078647", |
10 | "metadata_modified": "2023-03-29T13:23:59.243189", | 10 | "metadata_modified": "2024-01-10T21:06:54.852255", | ||
11 | "name": | 11 | "name": | ||
12 | "monitor-aansluiting-onderwijs-arbeidsmarkt-tussenmeting-2015", | 12 | "monitor-aansluiting-onderwijs-arbeidsmarkt-tussenmeting-2015", | ||
13 | "notes": "Monitor van de 8 speerpunten uit de actieagenda 'Geslaagd | 13 | "notes": "Monitor van de 8 speerpunten uit de actieagenda 'Geslaagd | ||
14 | in het vak, onderwijs en arbeidsmarkt verbinden':\r\n1. Leren en | 14 | in het vak, onderwijs en arbeidsmarkt verbinden':\r\n1. Leren en | ||
15 | werken in de techniek aantrekkelijker maken\r\n2. Leren en werken in | 15 | werken in de techniek aantrekkelijker maken\r\n2. Leren en werken in | ||
16 | de zorg aantrekkelijker maken\r\n3. Personeelstekorten in het | 16 | de zorg aantrekkelijker maken\r\n3. Personeelstekorten in het | ||
17 | onderwijs aanpakken\r\n4. Kansrijke clusters Vrede & Recht en | 17 | onderwijs aanpakken\r\n4. Kansrijke clusters Vrede & Recht en | ||
18 | Veiligheid versterken via onderwijs\r\n5. Ondernemerschap stimuleren | 18 | Veiligheid versterken via onderwijs\r\n5. Ondernemerschap stimuleren | ||
19 | via onderwijs\r\n6. Jongeren helpen met een goede loopbaanstart\r\n7. | 19 | via onderwijs\r\n6. Jongeren helpen met een goede loopbaanstart\r\n7. | ||
20 | Leren en werken in de ICT aantrekkelijker maken\r\n8. Leren en werken | 20 | Leren en werken in de ICT aantrekkelijker maken\r\n8. Leren en werken | ||
21 | in de Greenports aantrekkelijker maken\r\nVoor deze 8 speerpunten zijn | 21 | in de Greenports aantrekkelijker maken\r\nVoor deze 8 speerpunten zijn | ||
22 | indicatoren benoemd om de ontwikkelingen in de tijd te volgen met | 22 | indicatoren benoemd om de ontwikkelingen in de tijd te volgen met | ||
23 | behulp van bestaande bronnen.\r\n\r\nDit betreft een tussenmeting na | 23 | behulp van bestaande bronnen.\r\n\r\nDit betreft een tussenmeting na | ||
24 | de startmeting van 2012\r\n\r\nGebruikte externe bronnen : | 24 | de startmeting van 2012\r\n\r\nGebruikte externe bronnen : | ||
25 | Werkgelegenheidsregister, CBS, ROA, DUO, UWV e.a.\r\n", | 25 | Werkgelegenheidsregister, CBS, ROA, DUO, UWV e.a.\r\n", | ||
26 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | 26 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | ||
27 | "private": false, | 27 | "private": false, | ||
28 | "revision_id": "820c0a3d-ca08-486d-bcb1-9937cba4a50c", | 28 | "revision_id": "820c0a3d-ca08-486d-bcb1-9937cba4a50c", | ||
29 | "state": "active", | 29 | "state": "active", | ||
30 | "title": "Monitor aansluiting onderwijs arbeidsmarkt, tussenmeting | 30 | "title": "Monitor aansluiting onderwijs arbeidsmarkt, tussenmeting | ||
31 | 2015", | 31 | 2015", | ||
32 | "type": "dataset", | 32 | "type": "dataset", | ||
33 | "url": null, | 33 | "url": null, | ||
34 | "version": "1.0" | 34 | "version": "1.0" | ||
35 | } | 35 | } |