Veranderingen
Op 10 januari 2024 om 22:07:10 CET,
-
No fields were updated. See the metadata diff for more details.
| f | 1 | { | f | 1 | { |
| 2 | "author": null, | 2 | "author": null, | ||
| 3 | "author_email": null, | 3 | "author_email": null, | ||
| 4 | "creator_user_id": "82f22d67-0ccf-432d-8538-8536df9f2310", | 4 | "creator_user_id": "82f22d67-0ccf-432d-8538-8536df9f2310", | ||
| 5 | "id": "63cd728a-1aae-44cb-a488-f591b4659698", | 5 | "id": "63cd728a-1aae-44cb-a488-f591b4659698", | ||
| 6 | "license_id": "cc-by", | 6 | "license_id": "cc-by", | ||
| 7 | "maintainer": null, | 7 | "maintainer": null, | ||
| 8 | "maintainer_email": null, | 8 | "maintainer_email": null, | ||
| t | 9 | "metadata_created": "2023-03-29T13:24:45.496035", | t | 9 | "metadata_created": "2017-05-23T11:42:53.368040", |
| 10 | "metadata_modified": "2023-03-29T13:24:48.664756", | 10 | "metadata_modified": "2024-01-10T21:07:08.667549", | ||
| 11 | "name": "monitor-haagse-nota-mobiliteit-eenmeting", | 11 | "name": "monitor-haagse-nota-mobiliteit-eenmeting", | ||
| 12 | "notes": "In deze monitorrapportage zijn in totaal vijftien | 12 | "notes": "In deze monitorrapportage zijn in totaal vijftien | ||
| 13 | indicatoren opgenomen. Deze indicatoren geven aan in hoeverre de | 13 | indicatoren opgenomen. Deze indicatoren geven aan in hoeverre de | ||
| 14 | meetbare doelen uit de Haagse Nota Mobiliteit gehaald worden. Drie van | 14 | meetbare doelen uit de Haagse Nota Mobiliteit gehaald worden. Drie van | ||
| 15 | deze vijftien doelen zijn tevens \u2018topindicatoren\u2019 die door | 15 | deze vijftien doelen zijn tevens \u2018topindicatoren\u2019 die door | ||
| 16 | de gemeenteraad aangewezen zijn als maatstaven op basis waarvan de | 16 | de gemeenteraad aangewezen zijn als maatstaven op basis waarvan de | ||
| 17 | begroting en de besteding van gemeentelijke middelen beoordeeld | 17 | begroting en de besteding van gemeentelijke middelen beoordeeld | ||
| 18 | worden. Het betreft de doorstroming voor het autoverkeer op | 18 | worden. Het betreft de doorstroming voor het autoverkeer op | ||
| 19 | hoofdwegen, de vervoerwijzekeuze en de parkeerdruk.", | 19 | hoofdwegen, de vervoerwijzekeuze en de parkeerdruk.", | ||
| 20 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | 20 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | ||
| 21 | "private": false, | 21 | "private": false, | ||
| 22 | "revision_id": "08ad85b4-e4f5-4f3b-82a1-d0c42211675b", | 22 | "revision_id": "08ad85b4-e4f5-4f3b-82a1-d0c42211675b", | ||
| 23 | "state": "active", | 23 | "state": "active", | ||
| 24 | "title": "Monitor Haagse Nota Mobiliteit, E\u00e9nmeting", | 24 | "title": "Monitor Haagse Nota Mobiliteit, E\u00e9nmeting", | ||
| 25 | "type": "dataset", | 25 | "type": "dataset", | ||
| 26 | "url": null, | 26 | "url": null, | ||
| 27 | "version": "1.0" | 27 | "version": "1.0" | ||
| 28 | } | 28 | } |
